ŞİKAYET POLİTİKAMIZ


Üyelerimizin şikayet ve taleplerini, yasal mevzuat şartları doğrultusunda üyelerimizi memnun ederek çözüme kavuşturan müşteri odaklı borsacılık hizmeti sunmaktır.



HABERLEŞME POLİTİKAMIZ 


- Üyelerimizin görüşleri doğrultusunda etkin haberleşme araçlarını kullanmak,


- Bilginin zamanında ulaşmasını sağlamak,


- Haberleşme araçlarının etkinliğinin izleyerek yöntemimizi sürekli iyileştirmek 


- Personelimizin haberleşme teknolojisini izleme ve yenilikleri kullanma konusunda bilgilendirmek



İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ


- Personel alımında eşit davranmak, nitelikli personeli seçmek,


- Personelin eğitimine önem vermek,


- Personel memnuniyetini sağlamak,


- Personel haklarını korumak.



ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ 


- Üyelerimiz için erişilebilir olmak


- Üyelerimizin beklentilerini karşılamak,


- Üyelerimizin kurumsallaşması ve ekonomik yönden gelişmesine katkıda bulunmak,


- Üyelerimizin sorunu bizim sorunumuzdur. 



Lütfi KOÇ

Yönetim Kurulu Başkanı