ŞİKAYET POLİTİKAMIZ


Üyelerimizin şikayet ve taleplerini, yasal mevzuat şartları doğrultusunda üyelerimizi memnun ederek çözüme kavuşturan müşteri odaklı borsacılık hizmeti sunmaktır.



HABERLEŞME POLİTİKAMIZ 


- Üyelerimizin görüşleri doğrultusunda etkin haberleşme araçlarını kullanmak,


- Bilginin zamanında ulaşmasını sağlamak,


- Haberleşme araçlarının etkinliğinin izleyerek yöntemimizi sürekli iyileştirmek 


- Personelimizin haberleşme teknolojisini izleme ve yenilikleri kullanma konusunda bilgilendirmek



İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ


- Personel alımında eşit davranmak, nitelikli personeli seçmek,


- Personelin eğitimine önem vermek,


- Personel memnuniyetini sağlamak,


- Personel haklarını korumak.



ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ 


- Üyelerimiz için erişilebilir olmak


- Üyelerimizin beklentilerini karşılamak,


- Üyelerimizin kurumsallaşması ve ekonomik yönden gelişmesine katkıda bulunmak,


- Üyelerimizin sorunu bizim sorunumuzdur. 


 

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

 

-Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında tespit edilen varlıklara karşı oluşabilecek tehditleri belirlemek ve gerekli önlemleri almak,


-Yasal şartlar ve Borsamız tarfaından paydfaşlarımzıın beklentilerini de göz önüne alarak belirlenen uygulanabilir  şartları karşılamak ,


-Personel ve yönetim kurulunun bilgi güvenliği konusunda bilinçlenmesini sağlamak


-Değişimi yönetebilmek için değişen şartlar karşısında bilgi güvenliği yönetim sistemimizin etkinliğini sürekli iyileştirmek

 

MALİ POLİTİKAMIZ

 

-Ilgın Ticaret Borsası gelirini güvenli, kazançlı ve değer kaybetmeyecek bir şekilde değerlendirmek için planlama yapar

 

-Ilgın Ticaret Borsası uygun yatırım araçlarını kullanarak gelirini arttırmayı hedefler

 

 


Lütfi KOÇ

Yönetim Kurulu Başkanı